17 februari 2010

Stage behaald!

Ik heb stage gelopen op SKE KC Piccolo.
Ik was ten eerste erg tevreden over mijn stageplek omdat het dichtbij mijn huis was :). De kennismaking verliep erg goed totdat ik om prive redenen naar Turkije moest. Ik ben begin september een week op stage geweest en 2 weken was ik afwezig.
Dit was zwaar voor mij en voor mijn begeleidsters omdat ze geen goede ervaringen met stagiaires hadden en ze ook vooroordelen over mij hadden.
Toen ik terug was voelde ik mij erg onprettig. Ik trok mij terug omdat ik met mijn begeleidsters geen goede band had en slecht kon communiceren.
Ik wou hierover met mijn begeleidsters praten en heb een gesprek geregeld.
In mijn gesprek had ik gezegd dat ik het ook niet leuk vond dat ik begin van mijn stage direct al afwezig was. Ik had er een reden voor en ik wou dat ze dit begrepen.
Ik heb ze verteld dat ik iemand ben die niet zomaar afwezig is tenzij er iets belangrijks aan de hand is. Ik moest mij bewijzen en dit verwachtten ze ook van mij.
Op mijn eerste functioneringsgesprek heb ik mij geuit en heb mijn begeleidster verteld wat er precies aan de hand was. Dit heeft zij goed opgevat.
We hebben een afspraak gemaakt en ik zei dat ik erg goed mijn best zou doen.
Na mijn functioneringsgesprek was ik openeren en heb ik mijn doelen opgeschreven en besproken met mijn begeleidsters. Ik voelde mij goed en kon nu beter communiceren met mijn collega's. Ik heb veel meegemaakt op deze stage en ben erg gegroeid. Ik kom nu voor mijzelf op. Tenslotte heb ik het uiterste gedaan en is het allemaal goed gekomen. Ik was tevreden en mijn collega's waren ook tevreden over mij. Zij zagen mij nu als een collega. Ik ga nu solliciteren op KC Piccolo!

Geen opmerkingen: